SAJAM NAUTIKE ZAGREB 2014

objavljeno u: SAJMOVI | 0

SAJAM NAUTIKE ZAGREB 2014

zagreb-06
zagreb-05
zagreb-04
zagreb-03
zagreb-02
sajam nautike zagreb 2014

 

SAJAM NAUTIKE ZAGREB 2014

Duga povijesna tradicija sajmovanja datira još od 1242. godine. Kada je kralj Bela IV Zlatnom bulom Zagrebu dodijelio status slobodnog kraljevskog grada s pravom održavanja sajmova. Od tada pa do danas Zagreb njeguje ovu sajamsku tradiciju. Prva velika međunarodna izložba u Zagrebu održana je 1864. godine. Stoga nije slučajno da je u njegovu krilu nikao Zagrebački velesajam. Za razvoj Zagrebačkog velesajma naročito je značajno razdoblje 1956. godine.

Tada je zaslugom gradonačelnika Većeslava Holjevca, Velesajam premješten preko Save, od kada započinje i njegov puni zamah.
Zagrebački velesajam je od davne 1925 godine član i jedan od osnivača Svjetskog udruženja sajamskih organizatora. UFI – Union of International Fairs. Danas broji 533 stalnih članova, te svjetskom kongresu kojega je već tri puta bio domaćin.

U cilju postizanja poslovne izvrsnosti, Zagrebački velesajam implementira komunikacijski i koncepcijski redizajn te programske, prostorne i tržište inovacije. Repozicionira se u vodećeg organizatora događanja, sve sukladno svojoj misiji srca poslovne i društvene komunikacije Grada Zagreba i Republike Hrvatske

Potencijal i dodana vrijednost – Sajam nautike Zagreb 2014

Zagrebački velesajam pripada obitelji Međunarodne Unije organizatora sajmova. UFI, čiji je jedan od utemeljitelja i čiji sajamski projekti jedini u Republici Hrvatskoj primjenjuju visoke UFI organizacijske standarde.

Tradicija u djelatnosti te profesionalno iskustvo i znanja stvarani 108 godina. Cjelovita infrastrukturna opremljenost i prometna povezanost, metropolni položaj, jedinstven sajamski know-how. Cjelovita institucionalna i međunarodna umreženost u službi gospodarstva potvrđuju lidersku poziciju Zagrebačkog velesajma u sajamskoj industriju ovog dijela Europe.

U tom kontekstu osobito je značajan pokazatelj multiplikacije gospodarskih aktivnosti. Po njemu Zagrebački velesajam pripada u sam vrh europskih organizatora sajmova. Izražava utjecaj sajmova na rast aktivnosti drugih gospodarskih djelatnosti. 1,00 kn sajamskih prihoda Zagrebačkog velesajma multiplicira do 11,70 kn prihoda drugih djelatnosti u Gradu Zagrebu i Republici Hrvatskoj.

Promet, veleprodaja i maloprodaja, hotelijerstvo, ugostiteljstvo, razne usluge te ponajviše marketinška aktivnost u segmentu PR-a i oglašavanja. Godišnji sajamski portfolio Zagrebačkog velesajma obuhvaća 20 međunarodnih projekata organiziranih u 10 termina. Tematski uključuju praktično cjelokupnu nomenklaturu gospodarskih i društvenih djelatnosti. Sve i više na Sajam nautike Zagreb 2014.