test DULKAN gumenjaka D400

VIDEO TEST DULKAN gumenjaka D400


YouTube link – DULKAN D400

Testirali smo DULKAN 400, najtraženiji gumenjak iz naše ponude. Kako smo se proveli, provjerite kliknuvši na link
Test najprodavanijeg gumenjaka u ponudi DULKAN D400. Možemo slobodno reći da smo izuzetno zadovoljni i ugodno iznenađeni sa performansama koje smo postigli.

Mali veliki test Dulkan gumenjaka

Na Test Dulkan gumenjaka stigao je rasklopljen. Da bi se gumenjak napuhao i sklopio treba oko pola sata. Čak ako i niste vješti i ako to radite po prvi put. S nožnom pumpom koja dolazi u paketu, za napuhavanje svakog od velikih tubusa promjera 0,50 metara treba samo desetak minuta. Naravno prije toga treba umetnuti i sastaviti drvene podnice. Na kraju još ostaje napuhavanje gumene kobilice i gumenjak je spreman za more.

Na svakom tubusu su po dvije ručke za nošenje. Konopi koji se nalaze na razmi tubusa mogu poslužiti prilikom prenošenja gumenjaka. Ovaj Dulkanov gumenjak ima 80 kilograma, pa za prenošenje trebaju četiri čovjeka, više zbog nezgrapnosti nego zbog težine. Vesla su učvršćena na svakom tubusu, a u kokpitu se nalaze dvije klupe. Ako se sjedi na tubusima Dulkan 400 može bez problema prevesti do šest osoba. Tubusi imaju 5 zasebnih odjeljaka, tako da u slučaju ispuštanja jednog ili dva, još uvijek ostaje plutati.

Siguran na moru

Test Dulkan gumenjaka 400 isprobali smo u tri varijante. S dvotaktnom Yamahom 25, te s novim Suzukijima DF 15 Lean Burn i DF 20 Lean Burn. Odabir motora ovisit će prvenstveno o broju putnika koji će biti na gumenjaku. Maksimalna dopuštena snaga motora iznosi 30 konja. Ukoliko će na gumenjaku boraviti dvije do tri osobe, nema potrebe za motorima snažnijim od 15 konja. Za četiri osobe preporučamo 20 konjskih snaga, dok maksimalnih 30 dolazi u obzir samo u slučaju da stalno plovi pun.

Mi smo prvo stavili na test Dulkan gumenjaka 400 i kako se ponaša s Yamahom od 25 konja. Ona je zbog svoje dvotaktne naravi omogućavala nagla ubrzanja i postizanje brzine i do 24 čvora. Međutim u ovom slučaju treba biti jako oprezan. Tada je dovoljno samo malo nepažnje da se motor zakrene naglo i da se ispadne iz gumenjaka.

S velikim nestrpljenjem smo iščekivali probu novih Suzukijevih aduta. Oni po prvi puta u nižu klasu motora uvode Lean Burn, rad s osiromašenom smjesom goriva. Ovaj dvojac je u neutralnom hodu vrlo tih i uglađen, gotovo nečujan. Dulkan 400 s oba Suzukija ima dobra ubrzanja u svim režimima rada. S dvije osobe na gumenjaku Suzukijevih 15 konja postiže 17,5 čvora, dok se s 20 zaplovi i do 20 čvorova. Pritom je gumenjak na moru vrlo stabilan i siguran. Gumena kobilica na napuhavanje omogućava sigurne zaokrete i precizno držanje smjera, a sigurnost je još dodatno naglašena velikim tubusima. Putnici se u plovidbi mogu pridržavati za konope na tubusu tako da bi se svi trebali osjećati sigurno.

Test Dulkan gumenjaka označujemo sa kvalitetan i povoljan

Iako se radi o posve novim gumenjacima na našem tržištu sigurni smo da će vrlo brzo pronaći put do kupaca. Uz fer cijenu nude vrlo dobra maritimna svojstva i kvalitetnu izradu koja se ne susreće ni kod mnogo poznatijih proizvođača. U serijsku opremu gumenjaka spadaju pumpa, klupice, vesla, set za krpanje i dvije torbe. Na gumenjake se dobiva trogodišnja garancija koja je također vrlo bitna. Cijena gumenjaka je 10.990,00 kuna, a akcijska cijena povodom predstavljanja gumenjaka u Hrvatskoj je 9.891,00 kunu. Tu valja naglasiti da se radi o najnižoj cijeni za Dulkan gumenjake u Europi. Ne bi bilo loše iskoristiti ovu priliku dok traje.

IZVOR: www.burza.nautike.com

Uživanje u krstarenju velikim plavetnilom želi Vam MANILAGO

| PROMO MATERIJAL | SAJMOVI | VIDEO | TESTOVI |

VIDEO TESTOVI: | PROMOTIVNI SPOT | AUTO MOTO NAUTIC VISON | DULKAN 370+SUZUKI 15 KS | DULKAN 325+TOHATSU 5 KS | DULKAN D420 | DULKAN D400 | DULKAN D400 D370 D325 |